Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Zástup za rodičovskou dovolenou.
Náplň práce: Administrativní podpora ekonomického oddělení, fakturace, zpracování smluv (DPP, DPČ, nájemní smlouvy apod.), spolupráce s organizacemi zastupující autory, ČSÚ, ÚP apod.; příprava ekonom. podkladů, práce v účetním softwaru Pohoda, vedení agendy pošty, evidence a archivace obchodní dokumentace apod.
Požadavky: Orientace v Zákoníku práce a Občanském zákoníku, znalost práce na PC - MS Office podmínkou, praxe na obdobné pozici výhodou, dobrá orientace v ekonomické oblasti vč. znalosti programu Pohoda. Organizační schopnosti, samostatnost a flexibilita při hledání řešení. Vysoké pracovní nasazení a schopnost práce v týmu. Velmi dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost a loajalita.
Prac. doba mezi 7 - 8 hod, ukončení 14:30 - 15:30 hod.
Nabízíme: Zázemí stabilního zaměstnavatele, práci v atraktivním uměleckém prostředí, 5 týdnů dovolené, prémie a odměny, příspěvek na stravování, zaměstnanecké zvýhodněné vstupné,
třináctý plat. Kontakt: zašlete strukturovaný životopis + motivační dopis.
Formulář pro odeslání e-mailu s odpovědí firmě.